30 Ağustos 2010 Pazartesi

SEVGİLİ ARSIZ ÖLÜM


Sevgili Arsız Ölüm (Roman)
Latife Tekin
Adam yayıncılık,
İstanbul, Mart 1984
182.01.015.249.150.3,
218 Sayfa


Sevgili Latife Tekin'in bu kitabını tam 26 yıl sonra yeniden okudum. Okurken ilk okuduğum zamanki duygu ve düşüncelerim aklıma geldi. Sonra tuttum kendisine bir mektup yazdım ve yolladım. Belki bir gün onları da sizlerle başka bir yazıda paylaşırım.

Pek çok dile çevrilen bu romanı eğer hâlâ okumamış olan kitap okurları varsa, onlara "öncelikle" okumalarını öneriyorum. Daha önce okuyanlar ise, benim gibi bir kez daha okumalılar bence. Bunu yapmanın benim gibi onların da çok hoşuna gideceğini düşünüyorum.

Edebiyat araştırmacıları, sosyologlar, tarihçiler, politikacılar, psikiyatrist ve psikologlar da roman ve içinde yazılanları irdeleyip çıkardıkları sonuçları, anlamları toplumla paylaşmalılar. Çünkü bu roman bizlere pek çok açıdan "büyük imkânlar" sunan bir roman.

Özellikle, yakın geçmişimizi ve bugünümüzü, bu coğrafyanın insanını ve toplumu anlamak isteyenler için.

Kitabı şimdi yayınlayan yayın evinin kitapla ilgili sayfasının bağlantısı:
http://www.everestyayinlari.com/kitaplar.asp?b=182
30.08.2010 / (901/21)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder